پک آجیل سازمانی ارزان

پک-آجیل-سازمانی-ارزان

پک آجیل سازمانی ارزان با قیمت اقتصادی ولی با کیفیت را از آرمانی فود بخواهد. عید نوروز در پیش است. و همه خانواده ها با هر سطح درآمدی دوست دارند برای شب عید آجیل داشته باشند. از طرفی شرکت ها برای تقدیر و تشکر از کارمندان و تزریق انرژی و روحیه دوست دارند با بودجه کم هم شده برای آنها آجیل شب عید تهیه کنند.

در محیط کاری فعالیت کردن و همدلی نسبت به همکاران امری بسیار مهم است. یکی از راه‌های خلاقانه و دوستانه برای نشان دادن قدردانی از کارمندان، ارائه پک‌های آجیل اقتصادی است. در این مقاله به بررسی اهمیت و تأثیرات مثبت این رویکرد بر سازمان‌ها خواهیم پرداخت.

اینجا آرمانی فود وارد عمل شده و با پیشنهاد پک های آجیل سازمانی ارزان و اقتصادی ولی با کیفیت این مشکل را برای شما حل کرده است. همچنین همه این پک ها نمونه پک هستند و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما پک خود را شخصی سازی کنید. ما حتی آپشن بسته بندی رایگان هم داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

آجیل شب عید ارزان

اگر احتمالا با جستجوی کلمه پک آجیل شب عید ارزان به صفحه ما رسیدید. احتمالا قصد دارید با بودجه پایین برای همکاران یا پرسنل خود آجیل سازمانی تهیه کنید. البته قطعا کیفیت در کنار ارزانی برای شما مهم است، و باید خاطر نشان کنیم برند آرمانی فود هرگز محصول بی کیفیت ارائه نمی دهد. ما سعی کردیم محصولات با کیفیت و درخور ولی کمی ارزان تر و همچنین بسته بندی های اقتصادی و حتی رایگان را برای این قسمت قرار دهیم. تا همه شرکت ها و سازمان ها با هر بودجه ای هم شده بتوانند کارمندان و همکاران خود را با هدیه آجیل شب عید سورپرایز کنند. پک‌ آجیل سازمانی ارزان اقتصادی نه تنها یک هدیه سنتی هستند. بلکه نمادی از ارزشی است که سازمان به کارمندان خود می‌دهد. این پک‌ها می‌توانند روابط داخلی را تقویت نموده و احساسات مثبت را در محیط کار ایجاد کنند.

آجیل سازمانی با بسته بندی رایگان

در آرمانی فود نوعی بسته بندی شیک اما رایگان را از جنس سلفون تدارک دیدم که البته طرح های متنوعی دارد. اما نمونه این پک آجیل سازمانی ارزان را در پک آجیل اقتصادی ۴ مغز و بگ اقتصادی آجیل ۶ مغز میتوانید مشاهده کنید. البته این پک ها قابلیت شخصی سازی و امکان پر شدن دیگر آجیل های آرمانی فود با درصد متفاوت هستند. و همچنین قیمت با توجه به تعداد سفارش متفاوت است. پیشنهاد ما این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را برای شما داشته باشند.

پک اقتصادی آجیل نوروز

دسته پک اقتصادی آجیل نوروز آرمانی فود به شما انتخاب های متنوعی با حداقل بودجه را میدهد. پیشنهاد ما این است این پک ها را قبل از خرید آجیل شب عید برای پرسنل حتما مشاهده کنید. پک های اقتصادی آجیل نوروز با هدف کیفیت در کنار بودجه پایین تنظیم شده اند. ارائه پک‌های آجیل اقتصادی ارزان می‌تواند موجب افزایش رضایت شغلی، بهبود ارتباطات درون سازمانی، و تقویت احساس تعلق به سازمان گردد. این اثرات مثبت می‌توانند به بهبود عملکرد و پایداری سازمان کمک کنند.

قیمت یک کیلو آجیل مخلوط اقتصادی

قیمت یک کیلو آجیل مخلوط اقتصادی با توجه به کیفیت هر یک از اقلام ، نوع آجیلی که مد نظر دارید ، درصد هریک از اقلام و … متفاوت است. برای مقایسه قیمت این فاکتورها را در نظر بگیرید چرا که قطعا با این کیفیت و درصد ها آجیلی به ارزانی آرمانی فود در کلاس اقتصادی پیدا نخواهید کرد.

قیمت یک کیلو آجیل چهار مغز عمده ارزان

قیمت یک کیلو آجیل چهار مغز عمده ارزان شامل پسته ، بادام هندی ، بادام درختی و فندق (مغز یا با پوست) میتواند با توجه به کیفیت و درصد هر یک از اقلام متفاوت باشد. به طور مثال برای ۳۰٪ پسته ، ۳۰ ٪ بادام درختی ، ۲۵ ٪ بادام هندی و ۱۵ ٪ فندق که درصد پیشنهادی آرمانی فود برای یک کیلو آجیل چهار مغز عمده ارزان است. و از پسته با درجه ۱ اقتصادی ، بادام هندی سایز متوسط و بادام درختی آمریکایی و مغز فندق درجه ۱ ایرانی (قابل تعویض با ترک ) حدودا ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است. لازم به ذکر با تغییر درصد ها یا درجه کیفیت اقلام و همچنین حجم سفارش میتواند کمتر یا بیشتر شود. اما این قیمت حدودی استاندارد آرمانی فود برای یک کیلو آجیل چهار مغز ارزان و اقتصادیاست.

قیمت یک کیلو آجیل ۶ مغز اقتصادی

قیمت یک کیلو آجیل ۶ مغز اقتصادی با توجه به این که تخمه جابونی (ژاپنی) ،و تخمه کدو از قیمت پایین تری نسبت به پسته ، بادام درختی و بادام هندی و فندق برخوردارند مناسب تر است. البته که ما در این پک از مقدار کمی تخمه استفاده کردیم. و از هر نوع تخمه حدود ۵۰ گرم اضافه شده با این همه اگر قیمت یک کیلو آجیل ۶ مغز اقتصادی آرمانی را به صورت حدودی میخواهید بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است. شما به ما بگوید چقدر از هرکدام ار اقلام داخل پک قرار دهیم و تعداد سفارشتان چقدر است. شایر از این کمتر هم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه