پک آجیل کارمندان (کارمندی) برای عید نوروز

پک-کارمندی-آجیل-نوروز

پک آجیل کارمندان برای هدیه به پرسنل ویژه عید نوروز یکی از اقدامات بسیار مثبت برای همبستگی هرچه بیشتر سازمان هاست. پک آجیل عید نوروز کارمندی یکی از دغدغه های شرکت ها به ویژه در نزدیکی عید نوروز است.

آجیل کارمندی

واژه آجیل کارمندی یک مزایای خوشحال کننده را در ذهن شما ایجاد میکند. یکی از اهداف اهدای آجیل کارمندی برای عید نوروز حس با ارزش بودن برای پرسنل است. این خیلی مهم است که شما علاوه بر تامین خواسته های پرسنل خود در محیط کار به فکر آنها برای مایحتاج و همچنین دغدغه زندگی آنها باشید. نزدیک عید نوروز شده و پرسنل شما علاوه بر کار کلی مشکلات وقت گیر دارند. و از نظر مالی نیز باید برنامه ریزی کنند. شما با هدیه پک آجیل کارمندی به کارمندان خود هم در هزینه های آنها صرفه جویی کرده اید و هم در وقت آنها برای خرید آجیل شب نوروز.

آجیل شب عید کارمندان

آجیل شب عید کارمندان شرکت ها از نان شبشان واجب تر نیست اما همه خانواده های ایرانی با هر درآمدی برای شب عید دوست دارند آجیل تهیه کنند. تهیه آجیل شب عید کارمندان ممکن است وقت و انرژی زیادی از منابع انسانی شرکت ها بگیرد. به ویژه که در نزدیکی پایان سال حجم کاری نیز به مراتب بیشتر است. ما در آرمانی فود این مشکل را تا حد زیادی رفع کرده ایم. تنوع آجیل و پک های آرمانی فود و همچنین کارشناسان پیگیر و دلسوز در کنار قیمت منصفانه باعث شده بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی تامین آجیل شب عید کارمندان خود را به ما بسپارند.

آجیل پرسنل

آجیل پرسنل بسته به سمت و جایگاه آنها میتواند متفاوت باشد. ما در آرمانی فود یکسری پک های آجیل مدیرتی کارمندی ، یکسری پک های آجیل کارشناسی و اقتصادی برای کارمندان و پرسنل در نظر گرفته ایم. شما میتوانید برای تعداد مشخصی از مدیران ، مدیرانی میانی و کارشناسان و پرسنل انبوه خود در پک های مختلف آجیل تهیه کنید.

پک آجیل اقتصادی برای کارمندان

پک آجیل اقتصادی برای کارمندان به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. در واقع تمامی محصولات آرمانی فود دارای کیفیت بالایی هستند. در کلاس اقتصادی اما ما از انواع نسبتا ارزان تری از آجیل استفاده میکنیم. همچنین تخمه جابونی و کادو را نیز پیشنهاد میدهیم تا با قیمت پایین تری پک ها آماده شوند. البته که دست شما کاملا باز است و امکان مشاهده نمونه را دارید. و هریک از اقلام را چه از نظر وزن و چه از نظر کیفیت به صورت دلخواه میتوانید تغییر دهید.

آجیل کارمندی مدیریتی پرسنل

آجیل مدیریتی پرسنل معمولا ۴ مغز اعلاء دستچین یا به صورت جداگانه از هریک تهیه می شوند. ما کیفیت آجیل اعلاء دستچین خود را که ۱۰۰٪ با زعفران به صورت کم نمک شورکاری شده و کنترل کیفیت دقیقی نیز دارد را تضمین میکنیم. بهترین بار آجیلی که در ایران میتوانید پیدا کنید همین کیفیت است. عمده این درجه کیفیت برای صادرات است اما آرمانی فود خیلی علاقه مند به اضافه کردن این محصولات با کیفیت به سبد غذایی ایرانیان است چرا که از نظر ما مردم ایران لایق بهترین ها هستند.

آجیل مخلوط کارمندان (کارمندی)

آجیل مخلوط برای کارمندان با درجه کیفیت و درصد هریک از اقلام ارزیابی می شود. ما به صورت پیش فرض ۳۰٪ پسته ، ۲۵٪ بادام هندی ، ۲۵٪ بادام درختی و ۲۰٪ مغز فندق برای آجیل ۴ مغز کارمندان در نظر گرفته ایم که یکی از پر پسته ترین پک های آجیل سازمانی است. البته شما میتوانید با تغییر این درصد ها با توجه به بودجه یا سلیقه سفارش خود را تکمیل کنید. همچنین تخمه جاپونی (ژاپنی) و تخمه کدو فوق العاده با کیفیت نیز در آرمانی فود موجود است و میتوان درصدی از آنها را نیز اضافه کرد.

پک آجیل برای هدیه به کارمندان

پک آجیل برای هدیه به کارمندان را به ویژه برای نوروز را از آرمانی فود بخواهید، امکان حضور نماینده شما در هنگام بسته بندی ، فاکتور رسمی، امکان لیبل خصوصی شما برای بسته بندی و حتی امکان مرجوعی در صورت نداشتن رضایت تنها بخش هایی از خدمات آرمانی فود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه