آجیل سازمانی آرمانی فود

آرمانی فود یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان میوه خشک و آجیل در سراسر جهان است که صادرات بین المللی دارد. برای پک های سازمانی آجیل و خشکبار از نمونه پک های ما بازدید فرمایید. لازم به ذکر است هر پک با هر محتویاتی قابل انجام است لطفا برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پک آجیل سازمانی آرمانی فود

پک آجیل آرمانی فود بسته به بودجه و نیازی که دارید با بالاترین کیفیت ارائه میشود. آرمانی فود یکی از بهترین تولید کنندگان خشکبار و آجیل است که عمده محصولات ما صادرت می شود.

برای سازمان هایی که به دنبال کیفیت بالای آجیل و خشکبار برای پرسنل و کارمندان خود هستند آرمانی فود بهترین انتخاب است. چرا که علاوه بر کیفیت بی نظیر از لحاظ قیمت نیز چون واسطه ای وجود ندارد، بسیار برای شما به صرفه خواهد بود. آشنایی مردم با محصولات صادراتی و درجه ۱ همواره بازخورد عالی برای آرمانی فود داشته است.

 

پـک هـای سـازمانی مدیـریتی ویــژه عیــد نوروز

پک های سازمانی مدیریتی عید نوروز بالاترین کیفیت در بسته بندی های شیک

برای قیمت با توجه به تعداد سفارش تماس بگیرید

پک آجیل سازمانی برای عید نوروز

عید نوروز یک مناسبت ویژه در میان ایرانیان است. سازمان ها و شرکت هایی که برای پرسنل خود ارزش قائل اند. همواره پک های آجیل و هدایا برای پرسنل خود در نظر میگیرند. خرید پک های آجیل تاثیر بسیار بالاتری نسبت به مبالغ نقدی در وفاداری پرسنل و رضایت آنها دارد. ما در آرمانی فود به عنوان تولید کننده خشکبار صادراتی در نظر داریم بدون واسطه پک ها آجیل نوروز شرکتی را برای شما تهیه کنیم. آپشن اصلی ما قطعا کیفیت محصولات صادراتی ماست که شما را شگفت زده خواهد کرد.

پک-آجیل-سازمانی-عید-نوروز

پـک هـای سـازمانی اقتصـادی ویــژه عیــد نوروز

پک های سازمانی اقتصادی عید نوروز مناسب شرکت ها و ارگان ها خوش قیمت اما با کیفیت !

برای قیمت با توجه به تعداد سفارش تماس بگیرید

پک میوه خشک مخلوط مخصوص شرکت ها برای شب یلدا و عید نوروز

وقتی صحبت از میوه خشک وسط می آید به جرات هیچ برندی به اندازه آرمانی فود در تولید آن با کیفیت نیست. (زردآلو خشک یا برگه زردآلو )قیسی ، آلو خشک ، سیب خشک ، خرمالو خشک ، پرتقال خشک ، انجیر ، انبه خشک و ...همه با کیفیت بار لوکس در آرمانی فود وجود دارد. کشورهای روسیه ، چین ، آلمان ، انگلستان ، امارات و ... همگی از جمله مقاصد اصلی میوه خشک آرمانی فود هستند. میوه خشک در کنار آجیل پک های سازمانی شما را بسیار خاص و شیک تر خواهد کرد. دست شما برای انتخاب میوه خشک در آرمانی فود کاملا باز است.

پک-میوه-خشک-مخلوط-عمده-هدیه

پـک هـای سازمانی مـیــوه خـشــک ویــژه عیــد نوروز

پک های سازمانی میوه خشک مخلوط با کیفیت گرید صادراتی آرمانی فود برای سازمان ها

برای قیمت با توجه به تعداد سفارش تماس بگیرید

پست الکترونیکی:
Email: info[at]armanifood.com
d
آدرس ما:
تهران - اتوبان رسالت بعد از استاد حسن پلاک 1175
طبقه دوم

پک آجیل شور عید نوروز برای سازمان ها

پک آجیل شور برای سازمانها با قابلیت شخصی سازی در آرمانی فود وجود دارد. شما هم میتوانید از مابین پک های آماده ما انتخاب کنید هم قابلیت شخصی سازی با توجه به بودجه ، سلیقه و نیاز شما وجود دارد. پک های آجیل شور (بو داده شده) بیشتر برای عید نوروز کاربرد دارد. سازمان هایی که در نظر دارند برای نوروز به کارمندان ، میهمانان یا مشتریان وفادار پک آجیل سازمانی اهدا کنند حتما از آرمانی فود استعلام بگیرند و مقایسه کنند. 

 

پک-آجیل-شور-عید-نوروز-برای-سازمان-ها

 پسته شور برای پک سازمانی

پسته یک عضو جدا نشدنی از پذیرایی عید نوروز است، پسته اکبری ، پسته حاج احمدی ،  از جمله بهترین نوع پسته در ایران هستند که با توجه به سلیقه ، بودجه و ... قابل استفاده در پک های شما هستند. در عمده پک های آرمانی فود پسته اکبری دست چین بدون حتی ۱ عدد دهن بسته ، خوش رویت و دهن دار با طعم بی نظیر اصیل ایرانی، شور کاری شده با زعفران خالص کم نمک و تحت کنترل کیفیت ارائه می‌شود.

 بادام درختی شور برای پک سازمانی

بادام ایرانی مرغوب ترین بادام در جهان از نظر عطر و مزه است.  بادام آمریکایی از لحاظ ظاهر شاید بزرگتر و زیبا تر باشد و همچنین بادام تلخ در آن خیلی کمتر وجود دارد. اما بادام ایرانی از لحاظ عطر و طعم به جرات بالاترین کیفیت را دارد. مقاله تفاوت بادام ایرانی و آمریکایی

به طور معمول برای عید نوروز از نوع شور این محصول استفاده می شود. ما بسته به خواسته شما با کیفیت ترین نوع بادام ایرانی بدون حتی ۱ عدد تلخی ، محصولی از باغ های شهرکرد با طعم و عطر بی نظیر را ارائه می دهیم. البته با توجه به سلیقه و بودجه بادام درختی آمریکایی اعلا درجه ۱ بدون حتی ۱ عدد تلخی ، خوش رویت و  شور کاری شده کم نمک را هم میتوانیم در پک های شما جای دهیم.

 

 فندق عمده برای آجیل سازمانی

فندق یکی از اقلامی است که کیفیت آن در طعم بسیار تعیین کننده است. ما در آرمانی فود بهترین فندوق بازار را در سبد پرسنل شما قرار خواهیم داد. مغز فندق ایرانی اعلاء محصولی از باغ های اشکور، ۹۵٪ بار شیرین ،شورکاری شده با حداقل نمک طعمی متفاوت از فندق هایی که تا به حال میل کردید. البته امکان جایگزینی با فندق با پوست هم در صورت علاقه نیز وجود دارد.

 

 بادام هندی شور مناسب پک های سازمانی عید نوروز

بادام هندی زعفرانی پرسنتی برای آجیل سازمانی با سایز ۲۴۰ (درشت) و همچنین سایز (متوسط) قابل ازائه است. ما در پک های مدیریتی از ۲۴۰ استفاده و در پک های اقتصادی از ۳۲۰ اما با توجه به سلیقه و بودجه شما امکان تغییر وجود دارد. بادام هندی از جمله محبوب ترین اقلام آجیل در آجیل های سازمانی است.

 

تخمه ژاپنی (جابونی ) درجه ۱ برای کارمندان

تخمه ژاپنی سایز درشت کاملا گوشتی ، شور کاری شده که به نام های تخمه جابنی، جابونی یا جابانی هم شناخته می شود. نکته مهم اینکه تخمه ژاپنی ما به راحتی شکسته می شود و سفت نیست و به دندان های شما آسیب نمیزند.

تخمه کدو گوشتی اعلاء برای پرسنل

تخمه کدو گوشتی سفید اعلاء ایرانی ، دو آتیشه با طعمی کاملا متفاوت از طعم تخمه کدو چینی یکی از محصولات مغذی و خاص آرمانی فود است. قطعا میهمنان پرسنل شما آدرس این محصول را از آنها خواهند پرسید.