کدام پسته برای پک سازمانی نوروز بهتره؟

پسته برای پک سازمانی نوروز

پسته شاید پرطرفدارترین و مهم ترین اقلام آجیل نوروزی است که در مابین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار اسن. در صورتی که قصد دارید برای همکاران یا پرسنل خود آجیل سازمانی به عنوان هدیه و قدر دانی تهیه کنید. یکی از مواردی که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید اطلاع و انتخاب پسته برای پک های سازمانی آجیل است.

در این مقاله به انواع پسته و همچنین بررسی کیفیت ها و قیمت پسته خواهیم پرداخت و درصد پسته استفاده شده در هریک از پک های نوروزی سازمانی آرمانی را بررسی خواهیم کرد.

درصد-پسته-پک-آجیل-مخلوط-شب-عید

پسته اکبری

پسته اکبری بهترین پسته موجود در بازار برای آجیل عید نوروز است. این نوع از پسته بسیار پر طرفدار در مابین ایرانیان است. آرمانی فود ۳ طیف ممتاز ، درجه ۱ و اقتصادی را برای این پسته دارد. تا سازمان ها با توجه به بودجه خود بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند. پسته اکبری ترکیبی از رنگ قهوه ای و بنفش دارد. و از پسته احمدآقایی لوکس تر و کاملا مجلسی است.

پسته احمد آقایی

به طور کلی پسته احمد آقایی نوع دیگری از پسته مرغوب ایرانی است. از لحاظ قیمتی پسته احمد آقایی کمی از پسته اکبری ارزان تر است اما از لحاظ کیفیت و مزه چیزی کمتر از پسته اکبری ندارد. تفاوت بیشتر در اندازه و مجلسی بودن آن است. البته که در صورتی که از آجیل فروشی های معتبر پسته خریداری نکنید ممکن است هرکدام را به جای دیگری جا بزنن.

قیمت عمده پسته اکبری

پسته اکبری همانطور که گفته شد مرغوب ترین نوع پسته برای مجالس به خصوص عید نوروز است. روش پروش پسته اکبری کمی پیچیده تر از دیگر انواع پسته است و این بر قیمت و کیفیت آن تاثیر گذاشته با این همه آرمانی فود ۳ درجه کیفیت برای پسته های مورد استفاده در پک های سازمانی گذاشته که البته هر سه جزء با کیفیت ترین نوع پسته در بازار ایران هستند. تفاوت در دستچین بودن و کنترل کیفیت دقیق است که بر روی قیمت تاثیر گذار است.

پسته اکبری دستچین ممتاز برای پک های سازمانی

پسته اکبری ممتاز آرمانی فود بهترین پسته موجود در بازار ایران است. این نوع پسته با کنترل کیفیت دقیق برای تک به تک پسته ها از لحاظ کیفیت تضمین شده ترین پسته ایران است. شورکاری شده با ۱۰۰٪ زعفران اعلاء که در پک های سازمانی مدیریتی به خصوص استفاده می شود. البته که شما میتوانید از این نوع پسته برای پک های اقتصادی با وزن کمتر و کیفیت بالاتر هم استفاده کنید. اما به شما تضمین می دهیم هر دو پسته درجه ۱ و اقتصادی هم از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و به دلیل قیمت مناسب تر شاید انتخاب معقول تری برای پک های اقتصادی و سازمان ها با بودجه پایین باشند.

پسته ممتاز اکبری

پسته شور درجه ۱ برای پک های سازمانی

پسته درجه ۱ آرمانی برای پک های سازمانی میان رده و کارشناسی بهترین انتخاب ممکن هستند. این پسته یک سر و گردن از پسته های فله موجود در بازار بالاتر است. برای این نوع پسته هم کنترل کیفیت دقیقی وجود دارد. از روش شورکاری شده با حداقل نمک استفاده شده. که با وجود طعم مورد نظر از لحاظ سلامت نیز مشکلی به خصوص برای افرادی که فشار خون دارند ایجاد نمی کند.

پسته درجه یک اکبری

پسته اکبری شور با قیمت اقتصادی برای سازمان ها

پسته درجه ۱ اقتصادی آرمانی با کیفیت و کاملا قابل قبول است و مشابه بسیاری از پسته های موجود در بازار است که گاها به عنوان درجه ۱ یا ممتاز حتی فروخته می شوند. همانطور که گفته شد بهترین گزینه برای سازمان هایی که بودجه نسبتا پایینی دارند. و به دنبال خوشحالی پرسنل یا همکاران خود برای عید نوروز با هدیه دادن پک آجیل سازمانی هستند. قیمت این محصول در کنار کیفیت قابل قبولش بی نظیر است. این نوع پسته به ویژه برای پک های اقتصادی سازمانی آرمانی فود پر استفاده است.

پسته-اکبری-اقتصادی

درصد پسته در آجیل سازمانی

درصد استفاده پسته برای پک ها آجیل سازمانی یک فاکتور مهم برای قیمت و همچنین کیفیت هدایای شما به پرسنل است. برای پک های مدیریتی آجیل که فضای جداگانه ای برای هر بخش دارند ما حداکثر وزن موجود در هر بخش را محاسبه کردیم که اندکی قابل تغییر است اما برای پک های کارشناسی و اقتصادی که به صورت آجیل مخلوط ارائه می شود یکی از کلیدی ترین قسمت ها درصد استفاده از هر یک از اقلام آجیل به ویژه پسته که قیمت نسبتا بالاتری دارد است.

درصد پسته در آجیل مخلوط شب عید

درصد پسته در آجیل مخلوط همانطور که گفته شد یک فاکتور بسیار مهم در قیمت و کیفیت `محصول برای پک های آجیل مخلوط است. ما به صورت پیش فرض ۳۰٪ پسته برای آجیل مخلوط ۴ مغز استفاده میکنیم و قیمت هایی که مشاهده میکنید با این درصد پسته اعلام شده است. البته که قیمت نهایی با توجه به تعداد سفارش مشخص خواهد شد. اما شما میتوانید این درصد را کمتر و به آجیل دیگری مثل بادام هندی ، بادام درختی یا فندق اختصاص دهید. این امر هم میتواند باتوجه به سلیقه شما باشد، هم برای شکستن قیمت باشد چرا که به طور مثال بادام درختی قیمت به مراتب پایین تری از پسته دارد و این در قیمت نهایی موثر است.

پک سازمانی پر پسته

پک های آجیل سازمانی مخلوط آرمانی فود از آنجا که ۳۰٪ پسته دارند به خودی خود پر پسته محسوب می شوند. اما شما میتوانید حتی از این هم آجیل خود را پر پسته تر کنید، ۳۵٪ پسته ، ۴۰٪ و … کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پک سازمانی کم پسته

پک سازمانی کم پسته از آنجا که پسته لوکس ترین آجیل شب عید است قیمت مناسب تری خواهد داشت.برای پک آجیل مخلوط ۴ مغز شب عید با ۲۵٪ پسته استاندارد و هرچه کمتر شود به اصطلاح کم پسته خواهد بود. البته که ۲۰٪ پسته هم از مقدار قابل توجه ای پسته برخوردار است و می تواند در قیمت تمام شده به خصوص برای پک های تعداد بالا تاثیر چشم گیری داشته باشد.

پک آجیل کم پسته ولی با کیفیت ممتاز یا پر پسته ولی با کیفیت اقتصادی ؟

یکی دیگر از موردهایی که با مسئول خرید های شرکت ها برای سفارش آجیل شب عید تجربه داشتیم، کیفیت بالا ولی کمیت کمتر یا کیفیت اقتصادی ولی کمیت بالاتر است. البته لازم به ذکر است تفاوت کیفیت های آجیل آرمانی نظیر پسته بین بار ممتاز و لوکس ، درجه ۱ است و همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما تفاوت های کوچک ظاهری و صد البته قیمتی باعث شده گاها این تغییرات اعمال شود. شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و همچنین دریافت نمونه و قیمت ها به معقول ترین انتخاب برسید. همکاران ما در آرمانی فود همه خیلی حوصله دارن تا شما مناسب ترین خرید را داشته باشید، نگران نباشید.

مقایسه قیمت پک های سازمانی

در این مقاله سعی کردیم به صورت شفاف اختلاف پک های سازمانی به خصوص آجیل مخلوط را از نظر کمیت و کیفیت پسته بررسی کنیم تا انتخاب راحت تری برای هدیه سازمانی آجیل برای کارمندان و پرسنل داشته باشید. یک نکته مهم دیگر زمانی که در حال مقایسه پک های سازمانی شرکت های مختلف آجیل و یا خشکبار فروشی ها هستید حتما از درصد هر یک از اقلام آجیل به ویژه پسته که قیمت بالاتری دارد مطمئن شوید. شما می توانید در آرمانی فود پک های آجیل با هر درصد پسته یا بادام و فندق را سفارش دهید و البته ما تخمه کدو و تخمه جابونی (ژاپنی) هم داریم و از آنها هم میتوانید در پک های خود بسته به سلیقه و بودجه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه